Sdílej:
Jawa 50 typ 550 „pařez“ – technické údaje
Motor | |
---|---|
Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
Chlazení | vzduchem |
Vrtání | Ø 38 mm |
Zdvih | 44 mm |
Zdvihový objem | 49,8 cm3 |
Kompresní poměr | 6,1 : 1; 6,6:1 (od 28.5.1958) |
Největší výkon | 1,6k (1,2 kW)/5000 ot/min.; 2,2k (1,6 kW)/5500 ot/min. (od 28.5.1958) |
Rozvod | pístem |
Mazání | směs 20 : 1 |
Karburátor | Jikov 2912P; Jikov 2914Hz (od 28.5.1958) |
Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
Zapalovací cívka | 6 V |
Zapalovací svíčka | PAL 14–5 RZ |
Předstih zážehu | 2,8–3,1 mm |
Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,4 mm |
Převodové ústrojí | |
Převodovka | třístupňová |
Primární převod | válečkovým řetězem 2,43 : 1 |
Sekundární převod | válečkovým řetězem 4,23: 1 (13/55 zubů) |
Spojka | lamelová v olejové lázni |
Podvozek | |
Řazení | nožní pákou na levé straně |
Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
Zadní vidlice | kyvná vidlice s centrální pružinou, zdvih propružení 50 mm |
Brzda vpředu | bubnová jednostranná, Ø 100 mm |
Brzda vzadu | bubnová jednostranná, Ø 100 mm |
Objem palivové nádrže | 3,5 l |
Spotřeba oleje | 1 : 25 |
Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16″ |
Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16″ |
Pneu | 2,50×16″ |
Rozměry a hmotnosti | |
Rozvor | 1165 mm |
Celková šířka | 600 mm |
Maximální výška | 936 mm |
Celková délka | 1770 mm |
Výroba | |
Výroba | 1955 – 1958 |